ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE Nr. 1
privind aprobarea Planului de acţiuni pentru repartizarea orelor de muncă
pentru familiile beneficiare de ajutor social
Consiliul local al comunei Negomir, județul Gorj.
Avînd în vedere :
– referatul de aprobare al primarului comunei Negomir;
– raportul de specialitate al compartimentului asistență socială și protecție socială;
– raportul de avizare al comisiei pentru învățământ, sănătate, familie, activități social-culturale, culte, muncă și protecție socială, protecția copiilor, tineret și sport;
– prevederile art. art.6 alin.(7), (8) şi (9) din Legea nr. 416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art.28 alin. (1), (2) şi (3) din H.G. nr.50/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr.416/2001 privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art. 129 alin. (1),( 2), lit. a,d, alin. (4) lit. e, alin. (7 ) lit. b din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ.
În temeiul prevederilor art. 139, alin. (1) și art. 196, alin. (1), lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Aprobarea Planului de acţiuni și de interes local pentru repartizarea orelor de muncă prestate lunar de către persoanele majore apte de muncă din familia beneficiară de ajutor social pentru anul 2021 , conform anexei nr. 1 ce face parte integrantă din prezenta hotărîre.
Art.2. Programul de desfăşurare a activităţii, de către beneficiarii de ajutor social apţi de muncă se stabileşte în zilele de luni, marţi, miercuri, joi și vineri ale săptămânii în intervalul orar 09 – 14.
Art. 3. Realizarea instructajului privind protecţia muncii, efectuarea pontajului zilnic şi comunicarea numărului de beneficiari prezenţi, pentru a putea realiza lucrările planificate, se vor efectua de către compartimentul asistență socială și protecție socială și de domnul Cîrciumaru Cristian.
Art. 4. Supravegherea beneficiarilor de ajutor social, apţi de muncă, pe toată durata desfăşurării lucrărilor se va efectua de către domnul Cîrciumaru Cristian.
Art.5. Planul de acţiuni şi de lucrări de interes local cuprinzând beneficiarii de ajutor social, vor fi afişate la locul special amenajat de la sediul Primărie.
Art.6 . Prevederile prezentei hotărârii vor fi duse la îndeplinire de compartimentul asistență socială și protecție socială și de domnul viceprimar Cîrciumaru Cristian.
Art.7. Prin grija doamnei Cauc Valentina, secretar general al comunei Negomir, prezenta hotărâre se comunică către: Instituţia Prefectului – judeţului Gorj ; Primarul comunei Negomir; Compartimentul de asistență socială și protecție socială şi se va afişa spre luare la cunoştinţă de cei interesaţi.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 29 ianuarie 2021 , cu un număr de 13 voturi pentru, un număr
de 0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în
funcție și 13 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONSILIER CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR. VALENTINA CAUC
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂREA NR. 3
privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local al comunei Negomir pentru perioada februarie – aprilie 2021
Consiliul Local Negomir, Județul Gorj.
Având în vedere:
– referatul de aprobare la proiectul de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local al comunei Negomir pentru perioada februarie – aprilie 2021 – întocmit de domnul primar ec. Oiță Tudor;
– raportul de specialitate la Proiectul de hotărâre privind alegerea președintelui de ședință al Consiliului Local al comunei Negomir pentru perioada februarie – aprilie 2021;
– prevederilor Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului local comunei Negomir, județul Gorj aprobat prin Hotărârea nr. 60 din 13.12.2019;
– prevederile Ordonanței de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare.
În temeiul art.139 alin. 1 și art. 196, alin. 1, litera a din Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ș T E:
Art.1. Se aprobă președintele de ședință al Consiliului Local al comunei Negomir pentru perioada februarie – aprilie 2021, domnul consilier local Mircea Cătălin – Vasilică.
Art.2. Președintele de ședință exercită, conform art.123 alin.4 din Ordonanța de urgență nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare următoarele atribuții principale:
a) conduce şedinţele consiliului local;
b) supune votului consilierilor locali proiectele de hotărâri şi anunţă rezultatul votării, cu precizarea voturilor pentru, a voturilor împotrivă şi a abţinerilor numărate şi evidenţiate de secretarul general al unităţii/subdiviziunii administrativ-teritoriale în procesul-verbal al şedinţei;
c) semnează procesul-verbal al şedinţei;
d) asigură menţinerea ordinii, în condiţiile regulamentului de organizare şi funcţionare a consiliului local;
e) supune votului consilierilor locali orice problemă care intră în competenţa de soluţionare a consiliului local;
f) aplică, dacă este cazul, sancţiunile prevăzute la art. 233 alin.HYPERLINK „act:3416837%20291969482″(1) din Ordonanța de urgență nr.57/2019 privind Codul administrativ sau propune consiliului aplicarea unor asemenea sancţiuni, după caz;
g) îndeplineşte alte atribuţii prevăzute de lege, de regulamentul de organizare şi funcţionare a consiliului local sau alte însărcinări date de către consiliul local.
Art. 3 Prevederile hotărârii vor fi duse la îndeplinire de domnul Oiță Tudor – primarul comunei Negomir, județul Gorj, precum și aparatul de specialitate din subordinea primarului.
Art.4 (1) Hotărârea se va comunica, prin intermediul secretarului general al comunei, în termenul prevăzut de reglementările legale în vigoare, Instituției Prefectului – Județul Gorj, în scopul exercitării controlului de legalitate și primarului Comunei Negomir, județul Gorj.
(2) Hotărârea se va aduce la cunoștință publică prin afișarea la sediul instituției.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 29 ianuarie 2021 , cu un număr de 13 voturi pentru, un număr
de 0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în
funcție și 13 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONSILIER
CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR. VALENTINA CAUC
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE Nr. 4
privind transformarea unei funcții publice de execuție din statul de funcţii al aparatului de
specialitate al primarului comunei Negomir
Consiliul local al comunei Negomir, judeţul Gorj.
Având în vedere:
– referatul de aprobare a proiectului de hotărâre nr. 8002 din 22.01.2021 la proiectul de hotărâre, elaborat în temeiul art. 136 alin. (8) lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului privind Codul administrativ nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare; ;
– raportul compartimentului de specialitate;
– avizele comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local al comunei Negomir;
– prevederile art. 31 alin. (2) – (8) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art. 129 alin. (2) lit. a, alin. (3) lit. c și art. 139 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ;
– prevederile art. 40, alin. (1), lit. a din Legea nr. 53/2003 – Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
– Anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local Negomir nr. 8 din 27 noiembrie 2020 privind modificarea organigramei și a statului de funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei
Negomir pentru anul 2020.
În temeiul art. 196 alin. (1) lit. a și art. 243 alin. 1, lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se transformă funcția publică de execuție de inspector, clasa I, grad profesional principal din cadrul compartimentului financiar, contabilitate, taxe și impozite locale, aflată la poziția 12 din statul de funcții al aparatului de specialitate al primarului comunei Negomir aprobat prin Anexa nr. 2 la Hotărârea Consiliului Local Negomir nr. 8 din 27 noiembrie 2020, în inspector clasa I, grad profesional superior ca urmare a promovării examenului de promovare în grad profesional de către titularul postului.
Art. 2. Primarul și compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Negomir, județul Gorj vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărârii.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei Negomir în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Negomir, compartimentului financiar, contabilitate, taxe și impozite locale, Instituţiei Prefectului Judeţului Gorj și Agenției Naționale a Funcționarilor Publici.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 29 ianuarie 2021 , cu un număr de 13 voturi pentru, un număr
de 0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în
funcție și 13 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONSILIER CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR. VALENTINA CAUC
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE Nr. 7
privind aprobarea întocmirii Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții
(D.A.L.I.) și a studiilor preliminare de teren pentru obiectivul de investiții ”Cresterea
eficientei energetice și gestionarea inteligentă a energiei la Scoala Gimnaziala nr.1
Negomir, comuna Negomir, judetul Gorj”
Consiliul local al comunei Negomir , judetul Gorj ;
Având în vedere :
– referatul de aprobare al Primarului comunei Negomir;
– raportul de specialitate al compartimentului urbanism și amenajarea teritoriului, mediu;
– Comisia pentru activităţi economice – financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului şi turism
– prevederile din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
– prevederile din Legea nr.273/2006 privind finanțele publice locale, modificată și completată,
– prevederile H.G nr. 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice,
– prevederile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, modificată și completată,
– prevederile H.G nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, modificată și completată ,
– prevederile Legii nr. 24/2000 privind normele de tehnică legislativă pentru elaborarea actelor normative, republicată cu modificările și completările ulterioare.
În temeiul prevederilor art. 139, alin. (1) și art. 196, alin. (1), lit. a din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
HOTĂRĂȘTE:
Art.1. Se aprobă întocmirea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) și a studiilor preliminare de teren pentru obiectivul de investiții ” Cresterea eficientei energetice și gestionarea inteligentă a energiei la Scoala Gimnaziala nr.1 Negomir, comuna Negomir, judetul Gorj”.
Art.2. Se aproba Nota conceptuala, Tema de Proiectare si Caietul de sarcini pentru întocmirea Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) și a studiilor preliminare de teren pentru obiectivul de investiții ”Cresterea eficientei energetice și gestionarea inteligentă a energiei la Scoala Gimnaziala nr.1 Negomir, comuna Negomir, judetul Gorj”, conform anexelor nr.1-3 ce fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3. Se aprobă alocarea sumei de 50.000 lei, fără TVA, prevăzută în bugetul local la Capitolul ”65.02-Învățământ”, pentru achiziţia serviciilor menţionate la articolul precedent.
Art.4. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se însărcinează primarul comunei Negomir și compartimentele de resort din cadrul aparatului de specialitate al primarului.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 29 ianuarie 2021 , cu un număr de 13 voturi pentru, un număr
de 0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 13 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONSILIER CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR. VALENTINA CAUC
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE NR. 8
privind aprobarea tarifelor ajustate cu economia circulară pentru colectare , transportul și depozitarea deșeurilor menajere și similare de la persoane fizice și persoane juridice din U.A.T Negomir
Consiliul local al comunei Negomir, judeţul Gorj.
Având în vedere:
– referatul de aprobare a primarului comunei Negomir;
– raportul de specialitate al compartimentului financiar,contabilitate, taxe și impozite locale;
– raportul de avizare al comisiei pentru activităţi economice – financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului şi turism;
– raportul de avizare al comisiei pentru administraţie publică, juridică şi de disciplină, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor;
– Hotărârea Consiliului Local al comunei Negomir nr. din 16 mai 2019 privind delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare al comunei Negomir către Asociației de Dezvoltare Intercomunitară în Domeniul Serviciilor Publice de Salubrizare ,,ADIS” Gorj;
– Hotărârea nr. 23 din 25 ianuarie 2021 a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară în Domeniul Serviciilor Publice de Salubrizare Gorj – ADIS Gorj;
– prevederile art. 129, alin. 2, lit. d, alin. 7 lit. n din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile art. 1 din Ordonanței de Urgență nr. 74/2018 privind introducerea taxei pe economia circulară prevăzută Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobată cu modificări si completări prin Legea nr. 105/2006, cu modificările și completările ulterioare, pentru deșeurile destinate a fi eliminate prin depozitare;
– prevederile Legii nr. 101/2006 a serviciului de salubrizare a localităților.
În temeiul art. 196, alin. 1, lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă tarifele ajustate cu economia circulară pentru colectare , transportul
și depozitarea deșeurilor menajere și similare de la persoane fizice și de la persoane juridice, astfel:
– 16 lei/gospodărie/lună cu t.v.a.
– 8 lei /lună/gospodărie cu o singură persoană cu t.v.a.
Art. 2. Noile tarife prevăzute la art. 1, se aplică începând cu 1 februarie 2021.
Art.3. Prin grija secretarului comunei prezenta hotărâre va fi comunicată primarului comunei, compartimentul financiar ,contabilitate, impozite și taxe locale și Instituției Prefectului – judeţul Gorj .
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 29 ianuarie 2021, cu un număr de 12 voturi pentru, un număr
de 0 voturi împotrivă, un număr de 1 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 13 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ,
CONSILIER CONTRASEMNEAZĂ
SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR. VALENTINA CAUC