ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
H O T Ă R Â R E NR. 6
privind aprobarea cererii de finanțare și a devizului general estimativ pentru obiectivul de investiții ,, Modernizare drum județean DJ 674 B ce tranversează localitățile: Negomir, Ursoaia, Artanu, Orzu, Paltinu, Condeiești, Nucetu, Baniu, Borăscu, Gura Menții, Menții din Dos și amenajare urbanistică în comunele Negomir și Borăscu, județul Gorj”
Consiliul local al comunei Negomir, județul Gorj.
Având în vedere:
– Referatul de aprobare întocmit de primarul comunei Negomir ca instrument de prezentare și motivare ;
– Raportul compartimentului de specialitate.
– rapoartele de avizare ale comisiilor de specialitate din cadru consiliului local;
– prevederile art. 4 alin. (1) lit. c din Ordonanța de Urgență nr. 95/2001, pentru aprobarea Programului Național de Investiții ,, Anghel Saligny”;
– prevederile art. 6, alin. 1 lit. b din Ordinul nr. 1.333 din 21 septembrie 2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții ,, Anghel Saligny” pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a – d din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021;
– prevederile Ordinului nr. 1321 din 20 septembrie 2021 pentru aprobarea standardelor de cost aferente obiectivelor de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a – c din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții ,, Anghel Saligny”
– Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conținutului – cadru al documentației tehnico-economice aferente insvestițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții și Ordinul nr. 863/2008 pentru aprobarea ,, Instrucțiunilor de aplicare a unor prevederi din Hotărârea Guvernului nr. 28/2008 privind aprobarea conținutului – cadru al documentației tehnico-economice aferente investițiilor publice, precum și a structurii și metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiții și lucrări de intervenții”, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile art.129, alin. (4) lit. d din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile art. 44 alin. 1 din Legea nr. 273/2006 privind finanțele publice locale cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile H. G. nr. 907 din 29 noiembrie 2016 privind etapele de elaborare și conținutul-cadru al documentațiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiții finanțate din fonduri publice; |
– Devizul general estimat întocmit de SC HURAD AB SRL
În temeiul prevederilor art. 139 alin. (1) și ale art.196 alin. (1), lit.a) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Se aprobă cererea de finanțare în vederea includerii la finanțare a obiectivului de investiții ,, Modernizare drum județean DJ 674 B ce tranversează localitățile: Negomir, Ursoaia, Artanu, Orzu, Paltinu, Condeiești, Nucetu, Baniu, Borăscu, Gura Menții, Menții din Dos și amenajare
urbanistică în comunele Negomir și Borăscu, județul Gorj”la Programul Național de Investiții ,, Anghel Saligny”, conform Anexei nr. 1, care face parte integrantă din prezenta hotătâre.
- 2 –
Art. 2. Se aprobă devizul general estimativ pentru obiectivul de investiții ,, Modernizare drum județean DJ 674 B ce tranversează localitățile: Negomir, Ursoaia, Artanu, Orzu, Paltinu, Condeiești, Nucetu, Baniu, Borăscu, Gura Menții, Menții din Dos și amenajare urbanistică în comunele Negomir și Borăscu, județul Gorj” , conform Anexei nr. 2 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 3. Începând cu data adoptării prezentei, Hotărârea Consiliului Local nr. 55 /2.11.2021 își încetează aplicabilitatea.
Art. 4. Primarul comunei Negomir, compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Negomir, vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 5. Prezenta hotărâre se va comunica, prin grija secretarului general al comunei Negomir, în termen legal, Instituției Prefectului Județului Gorj în vederea exercitării controlului de legalitate, Primarului comunei Negomir în vederea ducerii la îndeplinire și se va aduce la cunoștință publică prin afișare/publicare și pe site-ul instituției comunei Negomir.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
extraordinară din 10 februarie 2022, cu un număr de 13 voturi pentru, un număr de
0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 0 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
CONSILIER SECRETAR GENERAL
MIHĂIȚĂ MĂRGINEANU JR.VALENTINA CAUC
––––––––––––––––––––––––––––––––––
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL
HOTĂRÂRE Nr. 10
privind aprobarea bugetului local al comunei Negomir pe anul 2022
Consiliul local al comunei Negomir, judeţul Gorj.
Având în vedere:
– referatul de aprobare a proiectului de hotărâre ;
– raportul de specialitate al compartimentului financiar – contabilitate, impozite și taxe locale;
– raportul de avizare a comisiei pentru activităţi economico-financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului şi turism;
– raportul de avizare a comisiei pentru administrația publică, juridică și de disciplină, apărarea ordinii și liniștei publice, a drepturilor cetățenilor
– raportul de avizare a comisiei pentru învățământ, sănătate, familie, activități social – culturale, culte, muncă și protecție socială, protecția copii, tineret și sport
– prevederile Legii nr. 317/28.12.2021 a bugetului de stat pe anul 2022;
– prevederile Legii contabilității nr. 82/1991, republicată cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Legii – cadru nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Hotărârii Guvernului nr. 611/2008 privind aprobarea normelor privind organizarea și dezvoltarea carierei funcționarilor publici, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Hotărârea Guvernului nr. 1071/2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
– prevederile Legii nr. 448/2006 privind protecția și promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Ordonanța de urgență nr. 130/2021 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum și modificarea și completarea unor acte normative;
– prevederile Legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,
– prevederile Legii nr. 292/2011, actualizată, a asistenţei sociale, cu modificările şi completările ulterioare,
– prevederile art. 217 din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ,
– Decizia nr. 1 din 3.01.2022 emisă de Șeful Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Decizia nr. 2 din 4.01.2022 emisă de Șeful Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Decizia nr. 3 din 5.01.2022 emisă de Șeful Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Decizia nr. 6 din 2.02.2022 emisă de Șeful Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Decizia nr. 9 din 18.02.2022 emisă de Șeful Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. 21460 din 30.12.2021 a Consiliului Județean Gorj
– Adresa nr. GJ 539 din 4.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ -190 din 6.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– 2 –
– Adresa nr. GJ 879 din 6.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 212 din 6.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. 843 din 13.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 561 din 14.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 560 din 14.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 843 din 25.01.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. 6487 din 2.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1861 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1862 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1868 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1869 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1870 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
– Adresa nr. GJG-STZ 1871 din 18.02.2022 a Administrației Județene a Finanțelor Publice Gorj.
În temeiul 129 alin. 2 lit.b, alin. 4 lit.a, art. 139, alin. 1, alin. 3, lit. a, art. 196 alin. 1, lit.a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. (1) Se aprobă bugetul local al comunei Negomir, judeţul Gorj pe anul 2022 la venituri pe capitole și subcapitole iar la cheltuieli pe părți, capitole, subcapitole, titluri, articole, alineate și paragrafe.
(2) Se aprobă bugetul local al comunei Negomir, judeţul Gorj și pentru anii 2023,2024 și 2025.
Art. 2. (1) Se aprobă bugetul local pentru anul 2022 la venituri în sumă de 13.890.850 lei și la cheltuieli în sumă de 14.326.850 lei, conform anexei nr. 1 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
(2) Se aprobă bugetul local pentru anul 2022 al secțiunii funcționare la venituri în sumă de 7.149.600 lei și cheltuieli în sumă de 7.149.600 lei, conform anexei nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
(3) Se aprobă bugetul local pentru anul 2022 al secțiunii de dezvoltare la venituri în sumă de 6.741.250 lei și cheltuieli în sumă de 7.177.250 lei, conform anexei nr. 3 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.3 . Se aprobă Programul de investiţii publice pentru anul 2022, conform anexei 4a și 4b care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.4. Se aprobă numărul de personal, permanent şi temporar finanţat din bugetul local , conform anexei nr.5 care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.5. Se aprobă utilizarea execedentului bugetului local în sumă de 835.000 lei pentru secțiunea funcționare la gol de casă și suma de 436.000 lei pentru secțiunea dezvoltare pentru următoarele obiective:
- Pentru obiectivul ,, Consolidarea capacității unităților de învățământ preuniversitar de stat în
vederea gestionării situației de pandemie generată de virul SARS –COV 2 la nivelul comunei Negomir” suma de 163.816 lei.
- Pentru obiectivul ,, Realizarea rețelei exterioare de canalizare și apă la Casa de Cultură,
comuna Negomir, județul Gorj” suma de 100.000 lei.
- Pentru obiectivul ,, Construire poduri peste pârâul Jilț în satele Negomir, Ursoaia, Artanu și
Nucetu, comuna Negomir” suma de 124.000 lei.
- Pentru obiectivul ,, Amenajarea incintă (alei,împrejmuire, parcări, magazine) la Casa de
-3-
Cultură în comuna Negomir” suma de 48.184 lei
Art.6. Primarul şi compartimentul financiar, contabilitate, taxe și impozite locale vor duce
la îndeplinire prevederile prezentei hotărîrii.
Art. 7. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei Negomir, în termenul prevăzut de lege: Primarului comunei Negomir, Compartimentului financiar, contabilitate, taxe și impozite locale din aparatul de specialitate al primarului şi Instituţiei Prefectului judeţului Gorj.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
extraordinară din 10 februarie 2022, cu un număr de 9 voturi pentru, un număr de
0 voturi împotrivă, un număr de 3 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 12 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
CONSILIER SECRETAR GENERAL
CÎRCIUMARU CRISTIAN JR.VALENTINA CAUC
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE Nr. 11
privind aprobarea organigramei și a statului de funcţii pentru aparatului de
specialitate al primarului comunei Negomir pentru anul 2022
Consiliul local al comunei Negomir, judeţul Gorj.
Având în vedere:
– Referatul de aprobare a proiectului de hotărâre ;
– Raportul compartimentului de specialitate;
– Raportul de avizare al Comisiei pentru administraţie publică, juridică şi de disciplină, apărarea ordinii şi liniştii publice, a drepturilor cetăţenilor;
– Raportul de avizare al Comisie pentru activităţi economico-financiare, amenajarea teritoriului şi urbanism, agricultură, gospodărire comunală, protecţia mediului şi turism;
– Prevederile art. 31 alin. (2) din Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile Ordonanței de Urgență a Guvernului nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Ordinului Prefectului nr. 164 din 9 aprilie 2021 privind aprobarea numărului maxim de posturi din aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj, din aparatele de specialitate ale primarilor unităților administrativ – teritoriale din județul Gorj, precum și din insituțiile publice locale înființate prin hotărâri ale autorităților deliberative de la nivelul județului Gorj;
– prevederile art. 129 alin. (2) lit. a, alin. (3) lit. c și art. 139 alin. (1) din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ cu modificările și completările ulterioare.
În temeiul art. 136, alin. (8), art. 196 alin. (1) lit. a și art. 243 alin. 1, lit. a din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1. Începînd cu data adoptării prezentei se aprobă Organigrama și Statului de Funcții pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Negomir,județul Gorj, conform anexelor nr. 1 și 2, care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. Primarul și compartimentele de specialitate din cadrul aparatului de specialitate al primarului comunei Negomir, județul Gorj vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărârii.
Art.3. Prezenta hotărâre se comunică, prin intermediul secretarului general al comunei Negomir în termenul prevăzut de lege, Primarului comunei Negomir, compartimentului financiar, contabilitate, taxe și impozite locale, Instituţiei Prefectului Judeţului Gorj.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 23 februarie 2022, cu un număr de 12 voturi pentru, un număr de
0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 12 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
CONSILIER SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR.VALENTINA CAUC
ROMÂNIA ANEXA la H.C.L. nr. 11/2022
JUDEŢUL GORJ
PRIMĂRIA COMUNEI NEGOMIR
S T A T DE F U N C Ţ II
al aparatului de specialitate al primarului comunei Negomir, judeţul Gorj
Nr.crt. | Numele, prenu-mele/Vacant temporar Vacant după caz | STRUCTURA | Funcţie de demnitate publică | Funcţia publică | Clasastudii | GradulProfesio-nal | Nivelul studiilor | Funcţia contractuală | Grad/treaptă | Nive-lul stu-diilor | |||
Înalt funcţio-nar public | de conducere | de execuţie | |||||||||||
de conduce-re | de execuţie | ||||||||||||
DEMNITARI | |||||||||||||
1. | Oiță Tudor | Primar | |||||||||||
2. | Cîrciumaru Cristian | Viceprimar | |||||||||||
SECRETAR GENERAL | |||||||||||||
3. | Cauc Valentina | Secretar general comună | I | S | |||||||||
Compartiment cabinet primar | |||||||||||||
4 | Mircea Vasilică – Cătălina | Referent | I | M | |||||||||
Compartiment stare civilă, resurse umane,registratură,relații cu publicul | |||||||||||||
5 | Bâltac Maria -Alexandra | Inspector | I | debutant | S | ||||||||
6 | Vacant | Referent | I | debutant | M | ||||||||
Compartiment asistenţă socială și protecție socială | |||||||||||||
7 | Cojocaru Elena – Emilia | Inspector | I | asistent | S | ||||||||
Compartiment agricol,cadastru | |||||||||||||
8 | Tucă Teodor | Consilier | I | asistent | S | ||||||||
9 | Papuc Victoria | Inspector | I | Superior | S | ||||||||
Compartimentserviciul voluntar pentru situații de urgență | |||||||||||||
10 | Belgiu Claudiu | Șef serviciu voluntar pentru situații de urgență | M | ||||||||||
Compartiment financiar-contabilitate, taxe și impozite locale | |||||||||||||
11 | Lupu Aurelian | Consilier | I | Superior | S | ||||||||
12 | Gruescu Luminița – Nicoleta | Inspector | I | Superior | S | ||||||||
13 | Goșa Lavinia – Vasilica | Inspector de specialitate | I | S | |||||||||
Compartiment pentru monitorizarea procedurilor administrative și Monitor Oficial Local | |||||||||||||
14 | Vacant | Inspector | I | debutant | S | ||||||||
Compartiment juridic | |||||||||||||
15 | Vacant | Consilier juridic | I | debutant | S | ||||||||
Compartiment urbanism și amenjarea teritoriului,mediu | |||||||||||||
16 | Popescu Larisa-Constantinela | Inspector | I | Superior | S | ||||||||
Compartiment integrare europeană și achiziții publice | |||||||||||||
18 | Vacant temporar | Consilier achiziții publice | I | Superior | S | ||||||||
19 | Brînzan Vasile | Consilier achiziții publice | I | Debutant | S | ||||||||
Compartiment audit public intern | |||||||||||||
20 | Ungureanu Florica | Auditor | I | Superior | S | ||||||||
Compartimentcultură | |||||||||||||
21 | Tudorescu Vasile – Nicușor | Referent | II | M | |||||||||
Compartiment administrativ | |||||||||||||
22 | Țughin Constantin | Muncitor calificat | I | M | |||||||||
23 | Cîrciumariu Adrian | Muncitorcalificat | II | M | |||||||||
24 | Vacant | Șofer-deservire microbuz școlar | I | M | |||||||||
25 | Alexandrescu Cornel-Adi | Șofer | I | M | |||||||||
25 | Bacîtea Petre | Șofer | I | M | |||||||||
26 | Nedelcu Elena | Îngrijitor | – | M | |||||||||
27 | Nedelcu Constantin | Administra-tor | I | M | |||||||||
Compartiment asistență medicală comunitară | |||||||||||||
28 | Bîltac Elena | Asistent medical comunitar | – | Post liceal |
FUNCȚII/ NR.POSTURI | Ocupate | Vacante | TOTAL |
Număr total de demnitari | 2 | 0 | 2 |
Număr total de funcții publice de conducere | 1 | 0 | 1 |
Număr total de funcții publice de execuție | 9 | 4 | 13 |
Număr total de funcții contractuale de conducere | 0 | 0 | 0 |
Număr total de funcții contractuale de execuție | 11 | 1 | 12 |
Nr. total funcții în instituție | 23 | 5 | 28 |
Nr. total posturi potrivit art. III alin. (2) din O.U.G. nr. 63/2010 pentru modificarea și completarea Legii nr. 273/2006 privind finanțele publice locale, precum și pentru stabilirea unor măsuri financiare, cu modificările și completările ulterioare | 31 | 9 | 40 |
NOTĂ:
*În conformitate cu prevederile art. 5 lit. g din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, funcțiile de demnitate alese (primar și viceprimar) precum și funcția contractuală din cadrul cabinetului primarului comunei nu fac parte din aparatul de specialitate al primarului.
**Nu sunt luate în calcul la stabilirea numărului total din cadrul instituției conform prevederilor O.U.G. nr. 63/2010:
– 1 postul de șofer microbuz școlar
– 1 post asistent medical comunitar
– 40 posturi de asistenți personali
ROMÂNIA
JUDEŢUL GORJ
COMUNA NEGOMIR
CONSILIUL LOCAL
HOTĂRÂRE Nr. 12
privind aprobarea numărului de asistenți personali ai persoanelor cu handicap
Consiliul local al comunei Negomir,judeţul Gorj.
Avînd în vedere:
– raportul de specialitate a compartimentului de specialitate;
– referatul de aprobare Primarului comunei Negomir;
– raportul Comisiei de avizare al comisiei pentru învățământ, sănătate, familie, activități social – culturale, culte, muncă și protecție socială, protecția copii, tineret și sport:
– prevederile H.G nr. 427/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice privind condiţiile de încadrare, drepturile şi obligaţiile asistentului personal al persoanei cu handicap, modificată şi completată;
– prevederile legii nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, modificată şi completată;
– prevederile legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile H.G nr. 268/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, modificată și completată;
– prevederile legii nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
– prevederile Hotărârea Guvernului nr. 1071/2021 pentru stabilirea salariului de bază minim brut pe țară garantat în plată;
În temeiul art. 76, art. 129 alin. (2) lit. d), alin. (7) lit. b), art. 139, art. 196 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare
HOTĂRĂȘTE:
Art.1 . Începînd cu data adoptării prezentei hotărârii se stabilesc următoarele:
– 40 posturi de asistenți personali pentru persoanele cu handicap grav;
– 15 îndemnizații cuvenite părinților sau reprezentanților legali ai copilului cu handicap
grav, adultului cu handicap grav sau reprezentantului său legal.
Art. 2 Organigrama aparatului de specialitate al primarului, va fi completat în mod corespunzător.
Art. 3. Doamna Papuc Victoria, inspector și compartimentul financiar, contabilitate,
taxe și impozite locale vor duce la îndeplinire prevederile prezentei hotărâri.
Art. 4. Prin grija doamnei Cauc Valentina, secretar general al comunei Negomir, prezenta hotărâre se comunică către: Instituţia Prefectului – judeţului Gorj; Primarul comunei Negomir; Compartimentul financiar,contabilitate, taxe și impozite locale.
Această hotărâre a fost adoptată de Consiliul Local al comunei Negomir în ședința
ordinară din 23 februarie 2022, cu un număr de 12 voturi pentru, un număr de
0 voturi împotrivă, un număr de 0 abţineri, din totalul de 13 consilieri în funcție
și 12 prezenți la ședință.
PREŞEDINTE DE ŞEDINŢĂ, CONTRASEMNEAZĂ
CONSILIER SECRETAR GENERAL
CRISTIAN CÎRCIUMARU JR.VALENTINA