Anul 2008 a fost pentru CEC Bank unul de excepţie, rezultatele financiare preliminare reflectând creşteri semnificative la toate capitolele. Acestea evidenţiază faptul că instituţia nu mai este o simplă casă de economii şi consemnaţiuni şi că noul brand “CEC Bank”, lansat în mai 2008, îşi justifică pe deplin existenţa.
Creşterile semnificative înregistrate la 31.12.2008, comparativ cu cele la 31.12.2007, de 28,43% pentru soldul surselor atrase de la clientela nebancară, de 55,19% pentru soldul creditelor în portofoliu, de 25,6% pentru total active şi de 80,69% pentru profitul brut, arată clar că instituţia se înscrie într-un program coerent de dezvoltare ca bancă comercială universală.
În perioada decembrie 2008 – februarie 2009, Banca a continuat activitatea de creditare la ritmuri susţinute, în special în sectoarele IMM, în agricultură şi administraţii publice locale. Astfel, în această perioadă, soldul creditelor acordate persoanelor juridice a crescut cu 537 mil. lei (+20%), volumul utilizărilor din facilităţile de credit acordate fiind de cca 1.700 mil. lei. Solvabilitatea la 31 .12.2008 a fost de 16,89%.
O „bancă comercială universală”
Referindu-se la comandamentele actuale, Radu Graţian Gheţea, Preşedintele Băncii, a menţionat că “CEC Bank trebuie să fie o bancă comercială universală, competitivă, care să ofere clienţilor produse şi servicii diverse şi de calitate, urmărind cu precădere finanţarea IMM-urilor, agriculturii, administraţiilor publice locale, precum şi a acelor proiecte bancabile care, prin natura lor, contribuie la dezvoltarea economică, crearea şi menţinerea locurilor de muncă. Banca va fi un element activ în sprijinirea clienţilor pentru accesarea fondurilor europene. O atenţie deosebită va fi acordată, în continuare, relaţiei cu populaţia României.”