2008, un an bun pentru CEC Bank

Loading

Anul 2008 a fost pentru CEC Bank unul de excepţie, rezultatele financiare preliminare reflectând creşteri semnificative la toate capitolele. Acestea evidenţiază faptul că instituţia nu mai este o simplă casă de economii şi consemnaţiuni şi că noul brand “CEC Bank”, lansat în mai 2008, îşi justifică pe deplin existenţa.

cec-bankCreşterile semnificative înregistrate la 31.12.2008, comparativ cu cele la 31.12.2007, de 28,43% pentru soldul surselor atrase de la clientela nebancară, de 55,19% pentru soldul creditelor în portofoliu, de 25,6% pentru total active şi de 80,69% pentru profitul brut, arată clar că instituţia se înscrie într-un program coerent de dezvoltare ca bancă comercială universală.
În perioada decembrie 2008 – februarie 2009, Banca a continuat activitatea de creditare la ritmuri susţinute, în special în sectoarele IMM, în agricultură şi administraţii publice locale. Astfel, în această perioadă, soldul creditelor acordate persoanelor juridice a crescut cu 537 mil. lei (+20%), volumul utilizărilor din facilităţile de credit acordate fiind de cca 1.700 mil. lei. Solvabilitatea la 31 .12.2008 a fost de 16,89%.

O „bancă comercială universală”
Referindu-se la comandamentele actuale, Radu Graţian Gheţea, Preşedintele Băncii, a menţionat că “CEC Bank trebuie să fie o bancă comercială universală, competitivă, care să ofere clienţilor produse şi servicii diverse şi de calitate, urmărind cu precădere finanţarea IMM-urilor, agriculturii, administraţiilor publice locale, precum şi a acelor proiecte bancabile care, prin natura lor, contribuie la dezvoltarea economică, crearea şi menţinerea locurilor de muncă. Banca va fi un element activ în sprijinirea clienţilor pentru accesarea fondurilor europene. O atenţie deosebită va fi acordată, în continuare, relaţiei cu populaţia României.”