Pericolul din spatele autorității

Loading

În țara unde se iese în stradă pentru a lua apărarea unor structuri de forță, a se citi DNA, și vedem seară de seară ce înseamnă procurori de teapa lui Portocală, reprezentantul autorității-banalul agent de circulație-se crede deținătorul intregului adevăr iar tu ca cetățean care îi plătești salariul ai dreptul cel mult la o flegmă între ochi și nu este exclus ca astfel de lucruri să se fi întâmplat prin diverse locuri din Românica. Măria Sa  agentul  a devenit atât de puternic și informat încât acum scrie procesul-verbal in vreo 15 minute, vreo trei rânduri, nu într-o oră ca predecesorii. Sigur pe sine că pe judecător nu il interesează ce face el ca autoritate a statului, fostul Organ se comportă ca un vechil pe moșia proprie, cu grijă însă ca procesul-verbal sau intervenția să nu se facă sub camere ca să vedem ca nu există proceduri ci doar bunul plac. Nu doar că șoferul care a încălcat legea nu este oprit sub camera MCV-ului dar nu luăm de bune nici imaginile de pe camerele celor opriți, pentru că statul poate!

În ultimele luni, polițiștii au devenit experți în dezinformare. Bazându-se pe uniforma statului, ei provoacă personalități din diverse domenii-a se vedea cazul Boureanu-pentru ca acestea să reacționeze în afara legii. Românul consumator de media înghite ușor un Boureanu ”vinovat” deși nimeni nu ne-a spus de ce a fost oprită o mașină de două ori în trafic și cum s-a făcut filmul care a apărut doar cu partea favorabilă agenților. În disprețul românilor față de ”băieții deștepți” și ”beizadele”,  manipularea ne-a făcut să ”plângem” de mila celor care apără legea. Dar dacă lucrurile sunt mai complexe decât ni le ambalează agenții rutieri?
Ce îmi spun taximetriștii de la Gorj, nu de la firmele care le stim noi, seamănă a abuz. Cum abuz este să stai pitit printre boscheti cu radarul în timp ce se petrec accidente ca cel de la Scoarța de zilele trecute. Cineva trebuie să facă ordine si aici!Șoferii de pe microbuzele de Craiova spun ca au minim două mașini de radar din Gorj la fiecare cursă, timpul petrecut in masina fiind mai mare ca pe vremea cand se lucra în zonă. Eu zic ca accidentele au si explicatii logice pe lîngă frazele stereotipe, oamenii mai vor să ajungă și acasă, iar după trei ore de la Craiova la Tg-Jiu se poate întâmpla orice. Da știm, să respectăm legea, dar cu viteze medii de 30-40 km pe oră cum vor rutieriștii pe traseul respectiv mai bine îți ei bicicletă.
Prezentul editorial este doar un semnal dar ar fi normal ca cineva să răspundă pentru accidente, numărul de amenzi nu arată nici muncă si nici competentă!Agenții rutieri din Românică nu știu de prevenție, de respectarea legii în litera și spiritul acesteia și tare mi-e frică că și alte lucruri le sunt necunoscute. Poate cum spune românul, a fi om…..