La Fărcășești, curățenie generală

Loading

Beneficiarii Legii 416/ 2001, privind venitul minim garantat, contribuie la întreținerea comunei Fărcășești. Aceștia participă la diverse lucrări edilitare, potrivit unei planificări riguroase, pe întreg teritoriul comunei.

Potrivit programului, se adună săptămânal gunoaiele de pe domeniul public al comunei Fărcășești
Potrivit programului, se adună săptămânal gunoaiele de pe domeniul public al comunei Fărcășești

În ceea ce privește munca în teren, beneficiarii prestează tot felul de activități după un grafic stabilit de către Ion Manea, referent în cadrul Compartimentului Patrimoniu și Întreținere, sub îndrumarea și comanda viceprimarului Ileana Purcărin, cea care se ocupă cu administrarea domeniului public, a spațiilor verzi, salubrizare.
Potrivit programului, se adună săptămânal gunoaiele de pe domeniul public al comunei, mai ales că există containere de 1100 litri în mai multe puncte, astfel încât resturile menajere să fie aruncate în aceste recipiente și nu la voia întâmplării.
Beneficiarii lucrează după un grafic bine stabilit : 8 în satul Peșteana de Jos, 5 în Fărcășești, 9 în Roșia, 1 în Rogojelu și 2 în Timișeni, cu toții au obligația ca atunci când merg să golească containerele, să adune și deșeurile aflate pe domeniul public.
Tot cu aportul depus de către acești asistați sociali, s-au defrișat maluri Pârâului Valea Broșteniței, din drumul județean DJ 674 până în canalul de gardă din satul Fărcașești, pe ulița Valea Fântânii din satul Peșteana de Jos, de-a lungul drumului comunal din satul Rogojelu de la podul de benzi și până la cele două fântâni și din intersecție către Negomir de pe domeniul public din fața gospodăriilor din satul Roșia Jiu.
31 de persoane sunt beneficari ai Legii nr. 416/ 2001 privind venitul minim garantat, dintre care 6 scutiți de efort pentru depășirea vârstei și grad ridicat de boală și 25 care muncesc în folosul comunității pentru banii pe care îi primesc de la stat.
De dosare și anchetă socială se ocupă inspector Mihaela Lupu, iar din trei în trei luni fiecare beneficiar trebuie să depună cerere, declarație pe propria răspundere, adeverințe de la AJOFM și de la Trezoreria Rovinari, iar pentru copiii aflați în întreținere, adeverințe de la școli, pentru actualizarea dosarelor de ajutor social.