APAREGIO mai aproape de clienți

Loading

Pentru o mai bună comunicare cu cetățenii, operatorul regional APAREGIO a lansat în acest an două sisteme informatice operabile pe internet, clienții nemaifiind nevoiți să se deplaseze la sediul societății pentru a plăti serviciile de apă-canal. De asemenea, pentru cei care nu sunt familiarizați cu internetul, a fost înființat un nou punct de lucru, în zona 9 Mai din Târgu Jiu.

Apa și canalul, mai ușor de plătit
Apa și canalul, mai ușor de plătit

Operatorul regional prin activitatea desfășurată, urmărește îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor și a relațiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se dorește, deservirea în condiții optime a populației, agenților economici și instituțiilor publice din aria de operare a acestora.
În acest sens, în urma platformei online lansate în luna februarie 2016, aproximativ 500 de abonați s-au înregistrat pe site-ul unității pentru a transmite indexul autocitit (serviciu destinat doar persoanelor fizice, neînscrise într-o asociație de proprietari), sau au accesat informații despre contracte, facturi, plăți. De asemenea, la fel de eficient s-a dovedit și modul de plată prin PayPoint, lunar, peste 2500 de utilizatori din județul Gorj efectuând plăți către Aparegio Gorj în valoare de circa 180.000 lei.
Operatorul regional a venit în sprijinul abonaților săi și cu un nou punct de lucru în locația din zona 9 Mai (lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). Începând din luna mai 2016, clienții au posibilitatea să achite facturile, să ceară informații despre: contracte, racordări, branșamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale dar și despre investițiile aflate în derulare, în locația mai sus amintită ,programul de funcționare fiind de luni-vineri între orele 8.00 – 20.00. În urma centralizării datelor, în perioada 18 mai-8 iulie 2016 au fost încasați aproximativ 63.000 lei de la abonați, cea mai mare sumă, respectiv 52.000 lei fiind achitată de asociațiile de proprietari.