Deschiderea anului de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă

În conformitate cu prevederile legislative în vigoare privind pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a factorilor de decizie şi a personalului cu atribuţii în domeniu de la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale, a instituţiilor publice şi a operatorilor economici, în data de 01.02.2012 a fost aprobat Planul de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă în anul 2012 la nivelul judeţului Gorj, plan aprobat prin Ordinul Prefectului nr. 16.
Astfel, pentru luna în curs au fost planificate următoarele activităţi de pregătire în domeniul situaţiilor de urgenţă:

ActivitateaPerioadaTimp
Instructajul anual al preşedinţilor Comitetelor Locale pentru Situaţii de Urgenţă7 februarie4 ore
Convocarea directorilor operatorilor economici sursă de risc21 februarie6 ore
Convocarea anuală a şefilor Centrelor Operative cu Activitate Temporară de la municipii şi oraşe9 Februarie6 ore
Convocarea anuală a inspectorilor de protecţie civilă de la municipii şi oraşe9 Februarie6 ore
Instructajul şefilor Centrelor Operative cu Activitate Temporară de la comune14 Februarie4 ore
Convocarea anuală a şefilor Serviciilor Voluntare pentru Situaţii de Urgenţă16 Februarie6 ore
Convocarea anuală a şefilor Serviciilor Private pentru Situaţii de Urgenţă22 februarie6 ore
Instructaj anual al responsabililor cu protejarea monumentelor istorice15 februarie4 ore
Instructaj cu arhitecţii, proiectanţii şi reprezentanţi ai asociaţiei patronatelor23 februarie4 ore

Compartiment Evidenţe, Analiză şi Prognoze Preventive
Locotenent,
Ing. Gabriel DOVLETE