Special

Politică

Istorie

Gorjul

Patrimoniu

Home » Şcoala » De la mașina cu aburi la robotul industrial

De la mașina cu aburi la robotul industrial

Submitted by on 9 October 2012articol citit de 958 ori | No Comment

Elevii şi profesorii de la Colegiul Tehnic Nr. 2 sunt implicaţi în proiectul “De la maşina cu aburi la robotul industrial”și în această toamnă vor număra rezultatele activităţilor desfăşurate pe parcursul acestui an.

Elevii sunt atraşi de activităţile extraşcolare

Elevii sunt atraşi de activităţile extraşcolare

Prin acest proiect, apărut din dorinţa unor cadre didactice cu o reală vocaţie pedagogică de a veni în sprijinul elevilor cu probleme, aflaţi în situaţie de risc social şi educaţional, şcoala şi-a propus să stimuleze interesul pentru educaţie, să atragă şi să motiveze aceşti elevi prin implicarea lor într-o serie de activităţi, cât mai atractive, de educaţie nonformală.
Activităţile extracurriculare desfăşurate în cadrul nonformal au completat, în mod oportun, cunoştinţele dobândite de copii prin educaţia formală, constituindu-se într-o punte de legătură între cunoştințele asimilate la lecţii şi informaţiile acumulate informal.
Proiectul a venit în întâmpinarea activităţilor de la clasă, propuse prin curriculumul şcolar, cu activităţi extracurriculare precum “Un mediu curat, o şcoală mai frumoasă”, “Viitorul meu sunt EU – activităţi de dezvoltare a culturii generale şi tehnice şi de orientare şcolara şi profesională”, “Îmi construiesc durabil viitorul – ateliere de învăţare, creaţie şi reciclare”, “Nimeni nu e singur – activităţi de voluntariat şi conştientizare”, “Mândri de realizările noastre – diseminarea proiectului”,  care au trezit interesul elevilor şi i-au determinat să se informeze şi să studieze individual materiale referitoare la subiectele propuse. La activitatea “Mă interesează pentru că sunt părinte”, părinţii elevilor care fac parte din grupul ţintă au fost invitaţi să colaboreze cu profesorii şi cu reprezentanţi ai comunităţii locale, pentru a descoperi împreună soluţiile optime care să conducă la  îmbunătăţirea situaţiei şcolare a copiilor şi la o mai bună integrare a acestora în colectivul clasei şi în societate.
Activităţile au fost concepute astfel încât elevilor li s-a oferit posibilitatea de a studia în funcţie de nevoile şi interesele proprii, într-un ritm propriu, fiind stăpânii propriei activităţi.


Prof. Gabriela Ionescu
Colegiul Tehnic Nr. 2, Târgu-Jiu

Comments are closed.