0251/929 – Info Linia CEZ, orice informaţie la un apel distanţă

Loading

Curentul electric, mai uşor de adus la consumatori

Grupul CEZ în România pune la dispoziţia clienţilor săi un serviciu de comunicare modern, eficient şi permanent: Info Linia CEZ.
Disponibilă 24 de ore din 24, 7 zile din 7, Info Linia CEZ  îşi propune să aducă un plus de confort consumatorilor prin evitarea deplasărilor către Centrele de Relaţii cu Clienţii şi să diversifice gama de servicii oferite clienţilor noştri.
Un singur apel la 0251 929 este suficient pentru a afla informaţii comerciale privind racordarea la reţea, contractarea, facturarea şi încasarea energiei electrice sau pentru a anunţa deranjamentele în reţeaua de distribuţie. O echipă formată din peste 40 de operatori este permanent la dispoziţia clienţilor, pregătită să ofere orice fel de informaţie sau să preia deranjamentele survenite în instalaţiile electrice.
În acest an pentru a reduce substanţial timpul de aşteptare, compania CEZ a suplimentat numărul de operatori Info Linia CEZ şi a început colaborarea cu un prestator extern de Call Center care va asigura  preluarea vârfurilor de deranjamente în situaţii de avarii de masă ce pot depăşi capacitatea normală de preluare a apelurilor- în condiţii meteo normale, Info Linia CEZ poate prelua peste 98 % din apeluri cu timp mediu de aşteptare sub 120 secunde şi peste 90 % din apeluri cu timp mediu de aşteptare sub 40 secunde.
Indiferent din ce judeţ din România este apelat  numărul unic 0251 929, tariful este acelaşi – cel normal pentru această reţea. Pentru cei care apelează numărul din alte reţele, tariful este cel normal perceput de respectivul operator pentru apeluri în reţeaua Romtelecom.
Informaţiile oferite prin intermediul Info Linia CEZ acoperă toată gama de servicii: tarife, contracte, avize, facturi energie, taxe servicii, taxe RTv,  racordări noi  la instalaţiile de alimentare cu energie electrică, obţinere avize de amplasament, reclamaţii privind deranjamente în instalaţiile electrice, reclamaţii privind funcţionarea contorului electric, consultanţă la diverse cereri şi obţinerea de soluţii la diverse solicitări, informări în timp real privind întreruperile planificate/accidentale, deconectări/reconectări la cerere, verificări la cerere echipamente de măsură la cerere, desigilarea şi resigilarea contorului la cerere, stadiul unei solicitări anterioare, parametrii de calitate ai energiei electrice, posibilitatea modificării datelor contractuale, transmiterea tipizatelor necesare pentru modificări contractuale etc.
Prin implementarea acestui concept de Call Center orice tip de problemă/solicitare se poate soluţiona direct de la domiciliu sau birou, doar utilizând telefonul. Suplimentar, clienţii au la dispoziţie şi alte mijloace de transmitere a solicitărilor fără deplasarea la unul din Centrele de Relaţii Clienţi: internet (prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro), fax (la numerele 0248 524 833 / 0248 524 834 sau corespondenţa scrisă la adresa: Direcţia Servicii Clienţi, B-dul Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, judeţul Gorj, cod poştal 210152.
Clientul îşi poate rezolva aspectele legate de informaţiile comerciale telefonic, urmând ca toată corespondenţa ulterioară înregistrării solicitării (dacă este nevoie să se realizeze prin intermediul celorlalte canale de comunicare): poştă, fax, e-mail, în funcţie de disponibilitatea clientului.
Serviciile oferite de Info Linia CEZ sunt în permanenţă îmbunătăţite şi extinse. Datorită flexibilităţii, serviciul îşi poate adapta permanent numărul de agenţi în funcţie de numărul de apeluri primite.
Departamentul de Comunicare
CEZ România

22 Comments on “0251/929 – Info Linia CEZ, orice informaţie la un apel distanţă”

  1. buna ziua,manumesc sterian diana si as dori sa confirm plata unei facturi restante pe numele de maria butoi,loc.apele vii jud.dolj:cod client90604762,suma platita este 500 ron cu depunere numerar la brd turceni/gorj nr.1007191106040001 ,19.07.2010.As dori sa-mi conf.prin e-mail daca mai avem ceva de platit deoarece clienta a decedat,iar noi mergem mai rar la tara.Va multumesc mult!

  2. cum se poate ca la rm valcea .com .nicolaie balcescu,angajatul dumneavoastra sa intre abuziv pe o propietate privata spargand lacatul de la intrare.oare suntem tot comunisti sau cine va credeti stapani pe aceasta planeta

  3. fi-ti va rog amabili si factura-ti curentul consumat pe adresa mateiescu gheorghe com mioarele sat matau jud arges intrucit pe adresa d.voastra factuea soseste cu mare intirziere

  4. Sunt foarte nemultumit de activitatea voastra:
    -nu exista o relatie corecta si respectuoasa furnizor-abonat
    – -legatura prin numarul unic 0251929 este o falsa metoda de contact cu abonatii.Fetele de acolo nu stiu nimic,nu sunt documentate,nu pot raspunde corect,oportun,documentat la problemele ce se ridica
    -proc3edeul cu avize de plata lasa de dorit.Este un fiasco si trebuie renuntat la el
    -facturile sunt foarte incarcate cu tot felul de nimicuri dar aducatoare de venituri.Ziceti domnule direct si cinstit PRETUL KILOWATULUI si nu mai bagati floricele pe care nici voi ,poate,nu le intelegeti decat cu insistenta
    DACA TOATE LUCRURILE STAU ASA SI AR MAI FI SI ALTELE VA

    INTREB;AI CUI SUNTETI OAMENI BUNI SI PE CINE REPREZENTATI??

    In Valea Mare Stefanesti curentul electric este intrerupt de 11 ore (dela ora 233o din 15.70 ) si azi 16.7 ora 0830 nu stia nimeni nimic-nici robotul,nici operatoarea Dima,iar operatoarea Mariana Gheorghe nu a fost in masura sa ne dea elemente concrete si durata aproximativa a intreruperii.Daca mergem tot asa este BATAIE DE JOC.vA INTREB DIN NOU AI CUI SUNTETI SI PE CINE DESERVITI?
    Nu este prima data cand am diferende cu voi pe diferite teme si va ascundeti de la raspunsuri exacte,pertinente,respectuoase

  5. Puteti sa ne descifrati si noua „muritorilor de rand” cum se citeste factura dvs.De fapt ce platim?

  6. ma numesc florescu cornel sunt din Izvoru Birzii jud mh , am platit regularizarea la energie electrica cu chitanta seriaCNPRCAK nr9096593 din data de 10-09-2013 aceasta chitanta fiind platita la posta romana si astazi a venit si m-au debransat spunand ca nu figureaza la dansii cu suma de 22,92
    astazi am platit alta suma 37,07 bagand si penalitatile . este normal ca eu sa platesc energia electrica si banii sa se duca la tv, pe chitanta scriind foarte clar factura electrica nu taxa tv
    .unde pot sa ma adresez pt aceasta nelamurire si sa nu platesc debransarea si bransarea? va multumesc!

  7. Buna dimineata,am o intrebare si anume pentru toaletarea unui dud care si-a intins crengile printre firele retelei electrice,CE ESTE DE FACUT,LA CINE SA MA ADRESEZ? Va multumesc.

  8. Buna ziua!
    Suntem un grup de cetateni din Tg.jiu,str.Solidaritatii afectati de intreruperile zilnice de curent, uneori cu o durata de patru ,cinci ore, alteori de zece ori intr-o ora. Credem ca nu este necesar sa va spunem cum ne afecteza zecile de intreruperi pe parcursul unei singure zile. Am formulat un memoriu pe care nu stim cui sa-l adresam,deocamdata.Probabil il vom adresa OPC-ului,dar am dori sa-l adresam si catre CEZ Oltenia si nu stim exact procedura.Va rugam sa luati in calcul si intentarea unei actiuni judecatoresti,in cazul in care problema nu se va rezolva rapid.

  9. Buna Ziua,
    Va informez ca pe strada Intrarea Mierlei -Goranu ,nr.17,Rm. Valcea
    iluminarea la ultimii doi stilpi electrici, NU functioneaza .
    Va rog sa dispuneti cele necesare.
    Multumesc.

  10. Bai fratilor ! Bai nesimtitilor ! Am tocat 30 de euro sa sun la deranjamente si nimeni nu mi-a raspuns ! Unde ajungem !?
    Am toata casa absolut racordata la energie electrica , apa , iluminat , incalzire , toate sint functionale cu energie electrica… am copii mici , murim de frig , stam pe intunetic , de ce nu raspundeti epavele dracu ???

  11. Aloooooo ! Raspunde-ti mai incapabililor !
    D-ati drumul la munca nu dormiti ca porcii acolo !
    Auzi : pentru o echipa formata din peste 40 de operatori este la dispozitia dvs … unde sinteti mai saraciilor ??? Sa muriti curentati si electrocutati acolo! Rusine sa va fie !

  12. Bai magarilor , sintem in mileniul lll si stam pe intuneric ??? Rusine sa va fie nesimtitilor , asta iarna am stat 3 zile fara curent , acum a dat 3 fulgi de zapada si iara stau pe intuneric de 14 ore !
    Huoooo depravatilor , javre ce sinteti !

  13. Buna ziua.Locuiesc in Pitesti str.Prelungirea Craiovei si va aduc la cunostiinta ca se intrerupe furniozarea energiei electrice tot mai des,ceea ce face ca aparatura electronica si electrica sa aibe de suferit,mai precis calculatorul s-a defectat,la fel frigiderul .Va rog sa luati masuri pentru remedierea situatiei verificand cauza caderilor de tensiune si a fluctuatiilor de tensiune.Multumesc.

  14. Un serviciu ce lasa de dorit… eu nu locuiesc in Romania … consum 0 de ce i-mi vin facturi cu sume ce lasa de dorit.Mi-ati intrerupt curentul… de ce??? eu am consum 0 … mare rusine nu am cuvinte
    Facturile nici nu vin acasa la mine ce pot face in cazul asta?

  15. Un serviciu ce lasa de dorit… eu nu locuiesc in Romania … consum 0 de ce i-mi vin facturi cu sume ce lasa de dorit.Mi-ati intrerupt curentul… de ce??? eu am consum 0 … mare rusine nu am cuvinte
    Facturile nici nu vin acasa la mine ce pot face in cazul asta?

  16. Sai futeti in gura asta sa faceti la javrele astea de la cez niste jigodi astia yrebuie toti inpuscatii. Platesc 1 mil sh cv fact sh akm k cik as fura curent miau trm o factura de 180 milioaneeee… Pfff iash inpuscha cu mana mea. Javreeee romania puliii

  17. Cum se poate ca pentru municipiul Pitesti sa nu existe niciun numar de telefon disponibil pentru deranjamente? La toate numerele de pe aceasta pagina da `numar incorect` http://www.ghidpitesti.ro/info-Pitesti/apu-Sucursala-de-Distributie-Energie-Electrica-Pitesti.html , iar legatura cu Bucurestiul nu se face.
    Pe Victoriei 89 nu avem energie electrica de 3 ore, si nu e prima intrerupere de astazi, si nimeni nu poate sa ne spuna nimic. Este lipsa de bun-simt crasa, din cauza asta suntem izolati, lipsiti pana si de telefoanele fixe, ne-am intors in timp 300 de ani. Fiti profesionisti. Nu va platim ca sa ne raspundeti cu spatele si sa nu avem unde face o reclamatie atunci cand se opreste curentul. Si rezolvati odata problema asta!

  18. Locuiesc in rm. vilcea ostroveni tineretului nr.5 bloc A/11,2 sunt plecat va rog sa-mi dati un nr. de telef.sa iau legatura cu cine a venit sa citeasca contuarele pe luna decembrie ca am lasat cheile la un prieten

Comments are closed.