Societatea de apă și canal, Aparegio Gorj, a deschis în luna mai 2016 un punct de lucru în locația din zona 9 Mai(lângă sensul giratoriu de la Paralela 45). Sumele încasate aici arată necesitatea acestuia.
Clienții au posibilitatea să achite facturile, să ceară informații despre: contracte, racordări, branșamente, lucrări executate de operator, serviciul de contorizări individuale dar și investițiile aflate în derulare, în locația mai sus amintită, programul de funcționare fiind de luni-vineri între orele 8.00 – 20.00. În primele 5 luni de functionare, sute de târgujieni au ales să plătească lunar, facturile la apă și canal la punctul de lucru din 9 mai. Astfel, în urma centralizării datelor, în perioada mai-septembrie 2016 a fost încasată suma de 246.000 lei de la abonați. De asemenea, în paralel funcționează și modul de plată prin PayPoint, tranzacțiile făcute de abonații Aparegio, în aceeași perioadă cu cea menționată mai sus au fost în valoare de 1,058,413 lei.
Recuperare debite
Operatorul regional prin activitatea desfășurată, urmărește recuperarea debitelor restante de la abonați și îmbunătățirea permanentă a calității serviciilor și a relațiilor cu toţi beneficiarii serviciilor de apă-canal. De asemenea, se dorește, deservirea în condiții optime a populației, agenților economici și instituțiilor publice din aria de operare a acestora. Un punct de lucru similar cu cel din zona 9 Mai din Târgu Jiu va fi deschis în aproximativ o lună de zile în Motru (Piața Centrală-Spațiul Nr.19).