În perioada 24-26 martie 2010, 50 de elevi ai CCVM, împreună cu profesorii lor coordonatori, reprezentând 6 firme de exerciţiu: DIAMOND LUX SRL, MARRY`S JEWELRY (firme de comercializare bijuterii şi ceasuri), FEEL-VOYAGE SRL (agenţie de turism), DREAM PARTY, J&W SA (firme organizatoare de evenimente), LIFE`S LIGHT (firmă de comercializare produse optice), au participat la cea de-a XVI-a ediţie a Târgului Internaţional al Firmelor de exerciţiu , din Praga /Cehia. Gorjenii s-au întors cu premiul I la secţiunea Cel mai bun spot publicitar şi premiul II la secţiunea Cel mai bun catalog.
Potrivit specificului său, Colegiul Comercial ,,Virgil Madgearu’’ Târgu-Jiu, dezvoltă conceptul de “Firmă de exerciţiu”, un concept didactic în care elevii înfiinţează firme (virtuale), desfăşoară operaţiuni şi procese economice similare mediului de afaceri real, iau decizii şi rezolvă situaţiile problemă ce pot apărea pe parcursul derulării activităţii, fără repercursiunile majore pe care acestea le-ar aduce unei firme reale. Deci Firma de exerciţiu/ Întreprinderea simulată este o metodă interactivă de învăţare având drept scop dezvoltarea abilităţilor antreprenoriale ale elevilor.
Astfel, în perioada 24-26 martie 2010, 50 de elevi ai CCVM, împreună cu profesorii lor coordonatori, reprezentând 6 firme de exerciţiu : DIAMOND LUX SRL, MARRY`S JEWELRY (firme de comercializare bijuterii şi ceasuri), FEEL-VOYAGE SRL (agenţie de turism), DREAM PARTY, J&W SA (firme organizatoare de evenimente), LIFE`S LIGHT (firmă de comercializare produse optice), au participat la cea de-a XVI-a ediţie a Târgului Internaţional al Firmelor de exerciţiu , din Praga /Cehia. La acest târg au participat firme de exerciţiu din Cehia, Lituania, Italia, Elveţia, Rusia, Polonia, Austria, Germania, Olanda şi 8 şcoli din România, reprezentând 23 de firme de exerciţiu..
În cadrul târgului elevii şi-au prezentat oferta de produse şi servicii, au derulat tranzacţii, au stabilit contacte, manifestându-se ca adevăraţi întreprinzători. Au dat dovadă de multă imaginaţie, creativitate, iniţiativă, gândire critică, spirit de echipă, flexibilitate, calităţi esenţiale pentru un om de afaceri activ şi dinamic.
Permanent elevii au fost încurajaţi, sfătuiţi şi îndrumaţi de către profesorii lor cordonatori: Mădălina Ghimiş, Isabela Giorgi, Cristina Ciungu, Melania Popescu, Ramona Puianu Militaru, Mihaela Popescu împreună cu directorul Colegiului Comercial „Virgil Madgearu”, profesorul Petre Ciungu.
Eforturile lor au fost pe deplin răsplătite, elevii clasei a XI a F, firma de exerciţiu FEEL- VOYAGE SRL, profesor coordonator Isabela Giorgi, obţinând premiul I la secţiunea Cel mai bun spot publicitar şi premiul II la secţiunea Cel mai bun catalog. Aceste premii au adus o bucurie enormă tuturor participanţilor, întrucât România, prin intermediul Colegiului Comercial „Virgil Madgearu” din Târgu-Jiu, a fost câştigătoare. Aceste premii onorează şi motivează totodată, având convingerea fermă, că elevii de la CCVM de astăzi pot deveni mâine, întreprinzători de succes, oameni de afaceri prosperi.