Noul TVA a întrerupt, pentru câteva zile, emiterea facturilor pentru consumul de curent

Loading

Curentul se scumpeşte, cu diferenţa de TVA
Curentul se scumpeşte, cu diferenţa de TVA

După ce, în perioada 1-9 iulie, a suspendat procesul de emitere a facturilor, pentru actualizarea sistemului informatic conform noilor prevederi fiscale (noua cotă TVA), CEZ Vânzare a reluat luni, 12 07.2010, procesul de emitere a facturilor de estimat.
Începând de luni, 12 iunie, va fi reluat procesul de emitere a facturilor de estimat pentru clienţii CEZ Vânzare. În perioada 1-9 iulie sistemul informatic al companiei care gestionează procesul de emitere a facturilor a suferit un proces complex de actualizare pentru a se conforma cu prevederile legale privind noua cotă TVA.
Astfel, începând de luni, facturile de estimat vor fi emise cu aceeaşi periodicitate.
Facturile de regularizare vor fi emise începând cu sfârşitul acestei săptămâni.
Legat de perioada de timp în care nu au fost emise facturi, precizăm că, dată fiind complexitatea algoritmilor utilizaţi şi a sistemului de facturare, este necesar un efort considerabil pentru actualizare. Sistemului informatic gestionează peste 1,37 milioane de clienţi şi timpul necesar finalizării acestei acţiuni este de regulă de minim două săptamâni de la data anunţării oficiale a modificarii legislative.

Important!
Comunicăm clienţilor noştri faptul că decalarea emiterii facturilor nu va afecta în nici un fel termenele de plată, acestea decurgând în mod normal de la data emiterii. De asemenea clienţii care doresc să încheie contracte noi sau să opereze modificări de contract, o pot face în condiţii normale.
Regretăm disconfortul creat pentru unii clienţi care nu au putut primi factura solicitată în acest interval, însă dorim să îi asigurăm că s-au depus toate eforturile pentru minimizarea timpilor. Din punct de vedere tehnic însă, o modificare de tipul celei implementate nu poate fi rezolvată în mai puţin de două săptămâni.

Lămuriri, la Info Linia CEZ
Reamintim clienţilor că pentru orice nelămurire privind furnizarea sau distribuţia energiei electrice pot apela oricând Info Linia CEZ 0251 929 (tarif normal în reţeaua Romtelecom).
Informaţiile oferite prin intermediul Info Linia CEZ acoperă toată gama de servicii: tarife, contracte, avize, facturi energie, taxe servicii, taxe RTv,  racordări noi  la instalaţiile de alimentare cu energie electrică, obţinere avize de amplasament, reclamaţii privind deranjamente în instalaţiile electrice, reclamaţii privind funcţionarea contorului electric, consultanţă la diverse cereri şi obţinerea de soluţii la diverse solicitări, informări în timp real privind întreruperile planificate/accidentale, deconectări/reconectări la cerere, verificări la cerere echipamente de măsură la cerere, desigilarea şi resigilarea contorului la cerere, stadiul unei solicitări anterioare, parametrii de calitate ai energiei electrice, posibilitatea modificării datelor contractuale, transmiterea tipizatelor necesare pentru modificări contractuale etc.
Suplimentar, clienţii au la dispoziţie şi alte mijloace de transmitere a solicitărilor fără deplasarea la unul din Centrele de Relaţii Clienţi: internet (prin e-mail la adresa cez_crc@cez.ro), fax (la numerele 0248 0248 52 48 33 / 0248 52 48 3)4) sau corespondenţa scrisă la adresa: Direcţia Servicii Clienţi, B-dul Republicii, nr. 17, Tg. Jiu, judeţul Gorj, cod poştal 210152.
Departamentul Comunicare şi Relaţii Publice CEZ România

One Comment on “Noul TVA a întrerupt, pentru câteva zile, emiterea facturilor pentru consumul de curent”

  1. Daca tva s-a majorat incepand cu 01 iulie ,dc facturile pe luna iunie apare tva 24la suta.am factura pe perioada 02 -06=03-07 ?va rog sa raspundeti la toti consumatorii din pitesti si nu numai.

Comments are closed.