Lafarge – comunicat de presă

Loading

ANGAJAMENTUL LAFARGE PENTRU CONSTRUCŢIA DE INFRASTRUCTURĂ ÎN ROMÂNIA DEMONSTRAT ÎN TIMPUL VIZITEI PREŞEDINTELUI ŞI DIRECTORULUI GENERAL AL GRUPULUI
Realizările şi progresele obţinute de Lafarge România în 2012 au fost recunoscute de Bruno Lafont, Preşedinte & Director General al Grupului Lafarge, în cadrul unei vizite recente de două zile în România.
În timpul vizitei, care a inclus întâlniri cu clienţii şi partenerii Lafarge, precum şi cu site-urile de producţie din partea de sud-est şi centru-vest a ţării, dl. Lafont a putut observa progresul înregistrat de Lafarge în România în ceea ce priveşte soluţiile integrate oferite pentru infrastructură.
În acest an, Lafarge şi-a adaptat organizaţia, ceea ce i-a permis să colaboreze îndeaproape cu clienţii pentru a oferi valoare adăugată în mai multe domenii importante în construcţii:
Proiecte eoliene – 50% din parcurile eoliene din partea de est-sud-est a ţării din ultimii 3 ani au fost construite cu betoane speciale dezvoltate de Lafarge;
Mari proiecte de infrastructură – au fost dezvoltate parteneriate inovatoare de afaceri în mai multe judeţe din România, inclusiv Alba, Sibiu şi Cluj pentru lucrările de construcţie la coridorul IV Pan-European – tronsonul nr. III din autostrada Orăştie-Sibiu;
Autostrăzi, centuri ocolitoare, drumuri naţionale, platforme – au fost construite peste tot în România cu lianţii rutieri de la Lafarge.
În plus, cu această ocazie, s-a discutat şi despre un nou proiect în parteneriat, denumit “OUR POINT”, implementat în Bucureşti, care utilizează betonul inovator de la Lafarge, Thermedia™, şi care demonstrează o performanţă termică unică, contribuind la îmbunătăţirea eficienţei energetice a clădirilor.
“Lafarge se poziţionează ca un jucător şi investitor pe termen lung în România. Aducând produse inovatoare clienţilor, oferindu-le soluţii şi servicii, suntem pregătiţi să fim un furnizor experimentat şi un partener de încredere pentru construcţia şi modernizarea infrastructurii, căutând şi soluţii pentru clădiri eficiente din punct de vedere energetic”, declară Sonia Artinian, CEO Lafarge România.
Vizita dlui. Lafont a reprezentat o oportunitate ideală pentru a ne reuni cu clienţii şi partenerii Lafarge, pentru a le prezenta realizările de până acum şi pentru a analiza oportunităţile în 2013, în sprijinul dezvoltării reţelelor de infrastructură din România.

Grija pentru sănătate și securitate

Dl. Lafont a evaluat, de asemenea, progresul în câteva domenii prioritare ale Grupului, în special Sănătatea şi Securitatea angajaţilor şi contractanţilor, dezvoltarea echipei de la nivel local şi inovaţia în contextul generării de numerar şi al gestionării costurilor. Echipa de la nivel local a avut ocazia să îşi prezinte lucrările din cei 15 ani de operaţiuni performante, Lafarge plasându-se recent pe prima poziţie în cadrul sectorului, în topul celor mai valoroase 100 de companii din România.
“Strategia noastră este de a ne îmbunătăţi expertiza pe piaţă şi eforturile în acest sens. În pofida provocărilor cu care ne confruntăm în ceea ce priveşte inflaţia costurilor cu energia, sunt sigură că echipa noastră va avea rezultate în misiunea sa de a inova şi de a aduce valoare adăugată clienţilor Lafarge”, continuă Sonia Artinian, CEO Lafarge România.

Despre LAFARGE ROMÂNIA

In Romania, Lafarge produce materiale de construcţii de 15 ani şi activează în următoarele linii de activitate: ciment, agregate şi betoane, având o acoperire geografică în toată ţara prin cele 40 de site-uri industriale unde lucrează peste 1.000 de angajaţi/colaboratori. În 2011 a înregistrat o cifră de afaceri de 893.222.660 RON, excluzând activităţile de Gips şi tranzacţiile între companii. Viziunea echipei de management este aceea de a deschide calea către oraşe şi reţele naţionale de infrastructură durabile, inovând pentru produse, soluţii şi servicii destinate a susţine dezvoltarea rapidă şi de succes a României. Informaţii suplimentare sunt disponibile pe pagina de internet a companiei, la www.lafarge.ro.

Despre LAFARGE

Având 68.000 de angajaţi în 64 de ţări, Lafarge este lider mondial în domeniul materialelor de construcţii, deţinând poziţii de vârf cu fiecare dintre diviziile sale: Ciment, Agregate şi Betoane. În 2011, Lafarge a înregistrat vânzări de 15,3 miliarde de euro. Pentru al doilea an consecutiv, Lafarge s-a clasat printre primele 10 companii din cele 500 evaluate în cadrul „Carbon Disclosure Project”, ca o recunoaştere a strategiei şi acţiunilor sale împotriva încălzirii globale. Având cel mai important centru de cercetare în domeniul materialelor de construcţii din lume, Lafarge plasează inovaţia în centrul priorităţilor sale, lucrând în sensul construcţiilor durabile şi creativităţii arhitecturale.
Informaţii suplimentare sunt disponibile pe pagina de internet a grupului, la www.lafarge.com.

One Comment on “Lafarge – comunicat de presă”

  1. Acesti mafioti au decapitat industria materialelor de constructii din Gorj,au aruncat in strada mii de muncitori,in schimb au profituri uriase,iar pentru Targu-Jiu este o pacoste ce nu se mai termina.Curge saracia in judetul nostru,fiind victime ale spoliatorilor straini.

Comments are closed.