Special

Politică

Istorie

Gorjul

Patrimoniu

Home » Economic » Povestea vinde produsul

Povestea vinde produsul

Submitted by on 17 February 2009articol citit de 1,491 ori | No Comment

Ştii ce înseamnă criza financiară? Din ce cauză s-a ajuns la ea? Din cauza lăcomiei unora. Care au avut acces la fondurile din interior şi din afară. Şi nu numai în România. Ci în întreaga lume.

Cine nu găseşte soluţii ajunge să piardă totul

Cine nu găseşte soluţii ajunge să piardă totul

Ce se întâmplă acum? Lăcomia celui bogat îl duce pe sărac la bancă: pentru a-şi putea construi o căsuţă,  pentru a-şi trimite copiii la şcoală, pentru a-şi duce părinţii la spital pentru operaţie sau pentru tratarea unei boli. Pentru a-şi cumpăra o mobilă, pentru a-şi cumpăra aparatura casnică necesară pentru viaţa de zi cu zi. Pentru a-şi achita taxele şi impozitele ce se măresc tot mai mult de la o zi la alta. Pentru angajările la stat care se fac pe baza plicurilor cu bani. Pentru a face o nuntă, un botez sau o pomană. Pentru a-şi ajuta fraţii care nu au nici măcar această posibilitate (de a face un împrumut la bancă), neavând un loc de muncă stabil, sau neavând un salariu adecvat cerinţelor băncilor.

Ce se poate face?
În primul rând, o puşcărie specială doar pentru cei lacomi. Apoi, aplecarea celor cu conştiinţă spre nevoile celor nevoiaşi prin socializare/comunicare.
Următorul pas este ca preoţimea să pună umărul pentru întrajutorarea enoriaşilor.  Iar enoriaşii care dispun de avantaje sociale, să-şi plece privirea şi asupra celor care sunt lipsiţi.
Voluntariat: prin publicitate. Împărţirea de pliante pentru strângerea de fonduri în acel spaţiu unde nevoile primează. A se continua construirea de spitale, şcoli, instituţii de cercetare, grădiniţe, creşe şi cât mai multe spaţii verzi. De ce spaţii verzi? Fiindcă natura este aceea care îl poate umaniza pe cel care şi-a pierdut omenia. Ce se mai poate face? Demonstraţii paşnice pentru pace şi libertate.
Explicarea, pe înţelesul tuturor, a ceea ce înseamnă pace şi libertate, prin lideri intelectuali, în fiecare domeniu de activitate: economie, sănătate, învăţământ, cultură, cercetare, politică, interne, externe, apărare şi, nu în ultimul rând, justiţie. Ce se mai poate face? Acordarea de locuinţe începând cu tinerii, ce ar însemna un prim pas de a crea credibilitate societăţii. Staţiuni speciale pentru bătrânii cu probleme de sănătate. Program de lucru accesibil: respect pentru sănătatea angajatului.
Priorităţi în Guvern: mărirea pensiilor sau reducerea preţurilor la alimente, a taxelor şi a impozitelor.
Construirea de sere pentru legume, fructe şi flori  pe terenuri agricole. Pentru îmbunătăţirea alimentaţiei atât în ţară cât şi în afară (export).
Irigaţii pentru culturile de grâu, porumb, secară, orez şi aşa mai departe.
Îndiguiri. Sunt zone ale ţării unde se poate însămânţa in, cânepă, bumbac, trestie, sfeclă de zahăr, etc. Toate cele de mai sus  duc la crearea de locuri de muncă. Ceea ce înseamnă redresarea crizei financiare.

Transmiterea mesajului, cheia succesului
Modul în care ţi-am expus situaţia crizei financiare, puterea de comunicare a textului şi claritatea mesajului, au creat o legătură emoţională puternică. Mai puternică decât orice argument raţional. Astfel trebuie să fie puterea brandului. O poveste captivantă. Şi originală. Brandul care diferenţiază, promite, garantează şi certifică. Brandul, care creează legături emoţionale mai puternice decât orice argument comercial raţional. Brandul, care vorbeşte despre consumator, despre stilul său de viaţă, despre valorile şi aspiraţiile sale.
De ce să investeşti în branding? Pentru că este singura modalitate de a crea o relaţie cu noi, cu cei care ne constituim în potenţiali consumatori, în potenţiali clienţi. Şi, pentru că iţi oferă garanţia că, pe timp de criză, brandul e cel care vinde produsul.
În publicitate, indiferent că  transmiţi o imagine sau un text, creativitatea şi experienţa se concentrează pe idei noi, care să transmită un mesaj simplu, uşor de înţeles şi original. Transmiterea unui mesaj convingător influenţează şi stimulează comportamentul cumpărătorului.

În loc de concluzii
Trăim într-o lume în care, ca şi consumatori, avem, practic, tot ce ne dorim. O multitudine de produse şi servicii, din cele mai diverse industrii şi categorii- de la cosmetice la automobile, de la biscuiţi la bănci, de la celulare la frigidere, de la supermarket-uri la servicii financiare personalizate – toate se înfruntă zilnic în arena pieţei libere pentru atenţia, dorinţa şi, în ultimă instanţă, pentru banii noştri. Oferta este atât de variată şi, în acelaşi timp, asemănătoare, încât cu greu cineva ar putea sesiza diferenţe remarcabile între produsele şi serviciile aceleiaşi categorii. Cu toate acestea, există produse care se vând în cantităţi uriaşe şi există produse de care n-a auzit nimeni. Tocmai de aceea nici nu le cumpără nimeni! Produse care, surprinzător, la o comparaţie obiectivă, se dovedesc similare, dacă nu identice! Care e secretul? Ce anume au în plus produsele care vând şi creează loialitate din partea clienţilor? Răspunsul este unul singur: brandul!
Citeşte o poveste captivantă despre tot ce înseamna Brand, în numărul următor!
Pe curând!

Comments are closed.