Comunicat de presă – Lafarge

Loading

România printre cele mai premiate unităţi ale Grupului Lafarge în 2011

Lafarge Ciment (România) a primit premiile pentru Cea mai bună contribuţie de Supply Chain Management, One Lafarge şi Cel mai bun transfer extern de experienţă din partea Grupului Lafarge, în cadrul Competiţiei Globale Cement Awards organizate de companie. Competiţia care se desfăşoară în fiecare an recompensează cele mai bune iniţiative din unităţile operaţionale din cadrul activităţii ciment, în domenii cheie de performanţă pentru Grup şi se bazează pe rezultatele obţinute de fiecare ţară în parte.

Lafarge Ciment (România) a primit premiile pentru Cea mai bună contribuţie de Supply Chain Management, One Lafarge şi Cel mai bun transfer extern de experienţă din partea Grupului Lafarge
Lafarge Ciment (România) a primit premiile pentru Cea mai bună contribuţie de Supply Chain Management, One Lafarge şi Cel mai bun transfer extern de experienţă din partea Grupului Lafarge

România recunoscută drept campioană în diferenţierea pieţei & soluţii pentru clienţi

Proiectul „Instrumente pentru îmbunătăţirea managementului lanţului de aprovizionare (Supply Chain Management) şi modernizarea terminalului Glina de ciment vrac” a avut scopul de a îmbunătăţi procesele prin implementarea a 3 instrumente noi de management cu scopul de a oferi servicii imbunătăţite de logistică clienţilor Lafarge si partenerilor de afaceri.
“Suntem mândri că acest proiect s-a numărat printre cele mai bune şi ne bucurăm că prin intermediul lui am reuşit să creştem satisfacţia clienţilor şi să îmbunătăţim performanţa de livrare. De asemenea, am contribuit la creşterea pieţei, îmbunătăţirea securităţii şi optimizarea costurilor, iar acesta este un motiv în plus pentru care vom continua implementarea unor astfel de proiecte. În acest fel, întreaga organizaţie din România este mobilizată să răspundă nevoilor pieţei şi clienţilor săi”, a declarat Sonia Artinian, Country CEO.
În aceeaşi categorie – Diferenţierea pieţei & Soluţii pentru clienţi – intră şi cel de-al doilea premiu câştigat de Lafarge România: „One Lafarge – Parteneriate locale pe piaţa de beton”, iar al treilea premiu vizează categoria Transfer de experienţe, proiectul câştigător constând în introducerea metodei Kaizen în scopul eficientizării metodelor de lucru în uzinele de ciment şi de încurajare a implicării continue a angajaţilor.
Lafarge Ciment (România) a mai fost nominalizată cu alte 3 proiecte, numărul premiilor ridicându-se la 6, echipa din România fiind a doua unitate din Grup cu cele mai multe reuşite în competiţia din 2011, după cea din Marea Britanie.

Impulsionarea performanţei grupului

Competiţia Lafarge Cement Awards are ca scop transferul de experienţe în cadrul Grupului şi creşterea performanţei prin selectarea celor mai eficiente acţiuni ce pot fi implementate la nivel mondial. Grupul decernează 46 de premii din 6 categorii: Sănătate şi Securitate în Muncă, Reducerea Costurilor şi Managementul Numerarului, Diferenţierea Pieţei & Soluţii pentru Clienţi, Colaboratori, Dezvoltare Durabilă şi Transfer de Experienţe. Anul acesta au fost înscrise în competiţie 823 de proiecte din întreaga lume, iar rata de participare a fost deosebit de ridicată în categoriile cele mai importante pentru Grup, şi anume Reducerea Costurilor, Sănătate şi Securitate în Muncă, Soluţii pentru Clienţi.
Ediţia din 2011 a Cement Awards a întrunit cea mai ridicată rată de participare: 823 iniţiative, reprezentând o creştere de 26% faţă de 2010 şi de 55% faţă de 2009. Aceasta demonstrează angajamentul tot mai puternic al echipelor şi o motivaţie puternică pentru recunoaştere la nivel de Grup şi ţări.

Informaţii generale

În România, Lafarge activează cu toate liniile sale de activitate: ciment, agregate, betoane; are 40 de site-uri industriale şi numără 1.000 de angajaţi.
Pentru mai multe informaţii, puteţi accesa pagina de internet a Lafarge România, la www.lafarge.ro.
Având 68.000 de angajaţi în 64 de ţări, Lafarge este lider mondial în domeniul materialelor de construcţii, deţinând poziţii de vârf cu fiecare dintre diviziile sale: Ciment, Agregate şi Betoane. În 2011, Lafarge a înregistrat vânzări de 15,3 miliarde de euro.
Timp de al doilea an consecutiv, Lafarge s-a clasat printre primele 10 companii din cele 500 evaluate în cadrul „Carbon Disclosure Project”, ca o recunoaştere a strategiei şi acţiunilor sale împotriva încălzirii globale. Având cel mai important centru de cercetare în domeniul materialelor de construcţii din lume, Lafarge plasează inovaţia în centrul priorităţilor sale, lucrând în sensul construcţiilor durabile şi creativităţii arhitecturale.
Informaţii suplimentare sunt disponibile pe pagina de internet a grupului, la www.lafarge.com.