Special

Politică

Istorie

Gorjul

Patrimoniu

Home » Editorial » Când gorjenii o dau cu ”oiștea în gard”!

Când gorjenii o dau cu ”oiștea în gard”!

Submitted by on 7 August 2017articol citit de 343 ori | No Comment

De vreo două săptămâni, gorjenii au parte de un trafic de coșmar pe cel mai circulat tronson rutier din județ, Târgu-Jiu-Scoarța. În plin sezon de concedii și cu, teoretic, mulți turiști în județ, administratorii drumului național s-au gândit să îl facă mai rezistent cu piatră spartă și lipită de carosabil cu o anumită substanță. Bineînțeles, firma care lucrează în dorul lelii nu este publică iar substanța de lipire cam lipsește, condiții create pentru ca zeci de conducători auto să își avarieze mașinile. În afara rețelelor de socializare, nici o instituție din Gorj nu pare să aibă activitate în această perioadă deși se distrug mașini, se pune viața oamenilor în pericol, se distruge mediul etc. etc. Cum spuneam, concediu generalizat și deplasări în alte zone să nu riști să îți dea vreo piatră în cap.
Am aflat că vinovații de această stare de fapt ar fi conducătorii auto care depășesc 40 km/h dar nu știm de ce depășesc sau de ce nu sunt amendați pentru asta. Polițiștii rutieri de la Gorj au abandonat brusc zona, de două săptămâni a dispărut și ”tradiționalul” filtru de la Scoarța, deoarece în actualele condiții sunt greu de găsit vitezomani, acum pe alte trasee dacă nu curge, pică. Așa că ori angajații Drumurilor Naționale vorbesc prostii ori polițiștii au fugit de praf și de frica…pietrelor.Doar că cei care tranzitează zona ies în pagubă și la acest moment nici nu știu pe cine să dea în judecată pentru recuperarea prejudiciului, parbrize și caroserii distruse, părerile fiind împărțite între calitatea execrabilă a lucrării și depășirea limitelor impuse de viteză.
Ar fi de interes să ne explice parlamentarii de Gorj, în special cei din PSD, cum își explică că noi suntem în continuare bătaia de joc a celor de la Drumuri Naționale, pe la unii se pune strat nou de asfalt iar la noi pietriș, în condițiile în care acest sector rutier nu avea probleme. Poate ne uităm cine era atunci parlamentar, ce greutate politică avea, și cine ne reprezintă acum sub cupola Parlamentului! Soluția tehnică aleasă nu pare în regulă iar execuția lucrării ar trebui să lase fără serviciu foarte mulți dintre angajații Drumurilor Naționale la nivel regional și județean. Probabil nu se va întâmpla nimic dar bătaia de joc este una imensă iar ca cetățeni, atunci când ni se încalcă drepturile, să știm unde să ne adresăm sau pe cine să nu mai votăm.

Comments are closed.